11.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 3

"I miss my childhood, where the hardest decision was choosing which nintendo game to play."






Day 3; Noget eller nogen du savner.

Noget jeg virkelig savner, er at være barn igen. Der findes bare ikke noget bedre end de dage, hvor man tager total tilbage til barndommen og leger, eller de dage hvor man kommer til at sidde hele dagen med de verse fotoalbums i hånden, fra da man var lille og mærkelig. Når jeg så tit sidder i skolen og snakker med de andre om livet efter folkeskolen, alle de ting man skal og alt det man skal tage stilling til, ville jeg nogle gange ønske at jeg bare kunne sige STOP, og tage tilbage til barndommen hvor ens største problem var hvilken barbiedukke man skulle vælge på hylden i Fætter BR. Dengang var alt da bare ærligt talt meget nemmere, var det ikke? Men selvom barndommen var dejlig, bliver det jo også spændende at komme ud i verden på egen hånd, og helt selv stå for sit liv! Nogle gange kan jeg bare godt savne barndommen og det at være lille igen.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar