7.4.13

IN THIS MOMENT

"There is nothing like staying at home for real comfort."


Sidder her i min seng, med verdens største tømmermænd. Dog ikke tømmermænd fordi jeg har drukket (for jeg drikker ikke), men derimod bare rent 'danse-tømmermænd.' Jeg var nemlig til min søde veninde Olivia's konfirmation igår. Vi fik spist en masse lækker mad, og dansede totalt igennem - jeg var vist først hjemme ved tre-tiden. Derfor har jeg idag sindsyg hovedpine, og total ømme stænger.
Men desværre har jeg ikke kunne få lov at slappe af idag. Jeg startede nemlig morgenen ud med arbejde fra. 9-14. Det var en hård omgang at komme op i morges, men jeg lever da endnu, haha. Derefter stod den på matematik-aflevering og andre ting. Og så fik jeg da sovet lidt af mig, i eftermiddags også. Heldigvis er der jo stadig lockout, så mon ikke at jeg kan få indhentet de fem timer jeg mistede i nat!

Lige nu sidder jeg med et Eurowoman, hører musik og nyder endelig at ligge i min seng, efter en lang dag. Samtidig nyder jeg også, at jeg stadig har glæde af lockouten - sove længe, være længe oppe og bare hygge med venner og veninder - Kan det blive bedre?

Har I haft en god weekend?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en vellykket og fantastisk konfirmation! Dejligt du langt om længe kunne få slappet af med et godt blad og god musik :) Jeg forstår godt du har glæde af lock-out'en :D

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det også - regner med at smide lidt billeder op derfra i morgen :-) Ja afslapning kan man aldrig få nok af ;-)

      Knus Nikoline

      Slet