18.3.13

NEW BASIC CLOTHES

"I'm ready for hoodies and cold nights."


For et par uger siden var jeg i H&M med min mor, hvor vi kiggede på konfirmationstøj til mig. (Se indlæg om min konf-kjole lige her) Men det var ikke kun en smuk kjole jeg kom med hjem, men der imod også tre dejlige basic-ting til min garderobe. Jeg har nedenunder skrevet lidt om, hvorfor jeg personligt syntes at disse tre ting er vigtige i garderoben.

Sort nederdel - Den sorte nederdel, der kan ses til venstre på billedet, er den første af den slags nederdele jeg nogensinde har ejet. Den er i jersey med elastik i taljen, og så er den utrolig blød. Jeg kan ikke forstå at jeg ikke har fået købt sådan en lidt før, for denne slags nederdele er da bare vildt behagelige at have på. Jeg kan personligt sammensætte den med alle mine bluser og skjorter, og det er også det der gør den endnu mere fantastisk. Selvom den bare er en sort basic nederdel, så kan den styles på så mange forskællige måder. Et godt køb, til kun 50 kr. i H&M.

Bordeaux hoodie - Ja hvem kan ikke godt bruge en hoodie i sin tøjsamling. Det kan jeg i hvert fald altid, og derfor kunne jeg heller ikke lade være med, at købe denne super lækre hoodie med hjem. Den er i en mørk bordeaux, med lynlås hele vejen ned, og med sidelommer. Denne hoodie kan, ligesom nederdelen, styles til rigtig meget forskelligt tøj, og på mange forskellige måder. Den kan pifte et lidt ensfarvet outfit op, eller smides i et fint outfit og på den måde gøre det mere casual. Den falder perfekt i min smag, og til kun 179 kr. kunne jeg ikke lade være.

Sorte gemacher - Disse sorte gemacher, som jeg købte i H&M, er egentlig ikke købt for at blive brugt som gemacher. Jeg har nemlig i lang tid været på udkig efter et par hotpants, til at have inden under kjoler når det en gang bliver varmt her i Danmark. Men missionen efter hotpants, har desværre været mislykket, da de enten har været udsolgt, eller ikke-sælgene i de butikker jeg har været i. Min gode veninde Clara kom dog med den gode idé, at jeg bare kunne købe et par kraftige gemacher, og så klippe dem op til den længde hotpants jeg godt kunne tænke mig. Så det har jeg nu tænkt mig at gøre. Jeg skal nok lave en DIY med dem.

Hvad er jeres tre vigtigste basic-ting i jeres garderobe?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Lækre ting :) min yndling må vel være min bløde, forårs grønne sweater. Den er perfekt til alt og går både på vinterdage og sommeraftener.

    Kig gerne forbi, moon-and-me.blogspot.com

    Kamma :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da også som en super lækker sweater - elsker tøj der kan bruges hele året rundt! :)

      Jeg tager et kig forbi din blog med det sammen!

      Knus Nikoline

      Slet