19.3.13

BRAND NEW DRESS

"It's amazing how great life is, once you stop caring about what people think."


Jeg modtog i torsdags en blød pakke fra H&M, som jeg havde ventet på i meget lang tid. I den var indpakket denne super flotte kjole. Det var kærlighed ved første blik, da jeg så denne kjole, og jeg vidste med det samme at det også ville blive min yndlingskjole denne sommer. Kjolen er nemlig lavet i let og blødt stof, hvilket gør den perfekt til min sommerferie i Italien til sommer. Som et skarpt øje måske har kunne fornemme på billederne, så er kjolen meget nedringet omkring brystet. Det gør den derfor svært at bære uden BH - og dog - for på samme tid er der det ved kjolen, at stropperne krydser på ryggen, hvilket også gør den en smule svært at bære med BH indenunder. Det kan sagten lade sig gøre, men jeg syntes personligt, at det vil se bedre ud uden. Derfor har min mor været så sød, at sy min lidt op foran, så udskæringen ikke bliver så stor, og jeg på den måde kan bære den uden BH.

Jeg kan lige forestille mig denne kjole, som en man kan tage over sig på vej til stranden, på en varm sommerdag. Eller som en sød sommerkjole til at smide over sig, hvis man lige skal en tur i byen og købe is, eller noget andet, på en varm dag. 

Kan I lide denne kjole?
Hvordan ville I selv style den i et outfit?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, et hit til en varm sommerdag :) Jeg ville style den med en stor is i hånden, med et blåt, blåt hav i baggrunden.

    Kamma
    moon-and-me.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! - Det lyder da også som en god måde at style den på, med is og et dejligt blåt hav ;)

      Knus

      Slet